Je hebt bij ons de keuze uit de volgende betaalmethodes:

 
  • Internetbankieren via iDEAL
  • PayPal
  • Achteraf betalen via AfterPay (zakelijk en particulier)
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Pinnen
  • Zakelijk op rekening

Billink (€0,95)

Liever eerst je bestelling rustig thuis of in de winkel bekijken? Dat kan met Billink. Maak gebruik van deze achterafbetaling en je hebt na ontvangst van je bestelling nog 14 dagen de tijd om te betalen. Het is een digitale vorm van de welbekende acceptgiro. Zo betaal je alleen voor de artikelen die je houdt.
De transactiekosten bedragen €0,95 per bestelling.

Ga naar de website als u vragen heeft over betalen via Billink

iDEAL (gratis)

Een handige en veilige betaalmethode voor iedereen die internetbankieren heeft van ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Als je voor iDEAL gekozen hebt, dan kom je bij het plaatsen van je bestelling direct in de betaalomgeving van de door jou gekozen bank. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. Hartstikke makkelijk!

Mastercard & Visa (gratis)

Kies je ervoor om je bestelling af te rekenen met een Mastercard of Visa-creditcard dan word je bij het plaatsen van je bestelling doorgestuurd naar ons veilige betalingsplatform. Voor deze betaalmethode geldt een minimale besteding van € 30,- en een maximale besteding van €500,-. We vragen je hier de volgende gegevens in te vullen:

  • Naam kaarthouder
  • Creditcardnummer
  • Vervaldatum creditcard (maand/jaartal)
  • Verificatiecode

Zodra je de gegevens hebt ingevuld, klik je op 'Ja, ik bevestig mijn betaling' en vervolgens wordt jouw bestelling doorgegeven.

Bancontact (België, gratis)

Bancontact is een bankbetaalmethode uit België. Deze methode is geschikt voor iedereen met een Belgische bankrekening aangesloten bij Bancontact. Betalen met je Bancontact-kaart, kaartnummer en vervaldatum is zo gebeurd en bovendien doe je dit gemakkelijk via je eigen bankomgeving.

Paypal

Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.

Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account heeft, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna word je bestelling direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.

Houd er rekening mee dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van PayPal en daarmee de PayPal-processen accepteert.
Meer informatie over PayPal 

Pinnen

Betalen met pin. Ja graag echter dit is alleen mogelijk tijdens het afhalen van orders.

Vooraf betalen

Bij de optie ‘vooruitbetaling’ wordt je bestelling ingepakt en verzonden zodra je factuur is betaald. De verwerking van een betaling kan, afhankelijk van je bank, tot aan 5 werkdagen duren. Zodra je betaling door ons is ontvangen, ontvang je een betaalbevestiging per mail en wordt jouw bestelling klaargemaakt voor verzending. Je ontvangt vervolgens nog een verzendbevestiging zodra jouw pakket het logistiek centrum verlaat.

Je bestelling is 7 werkdagen voor je gereserveerd. Indien we geen betaling ontvangen binnen deze periode, zal de bestelling automatisch worden geannuleerd. 
 

Zakelijk op rekening betalen

Dit is mogelijk, echter maak dan eerst een account aan en stuur ons een e-mail met naam, contactpersoon wij zullen contact met u opnemen. Bellen kan ook. De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren. 

Heeft U een vraag, we helpen u graag!

Heeft U een vraag, we helpen u graag!

Heeft U een vraag over een plaag(dier)? We helpen u (er) graag vanaf!

Wij houden van ons werk en helpen u graag, maar zijn niet 24/7 aanwezig.

Wel kunt u 24/7 uw bestellingen plaatsen.

Vragen over bestellingen en levertijden kunt u ons het beste stellen via e-mail.
Vaak moeten we de order er bijpakken of de bestelling of actuele producten status nakijken.
Het beste kunt u ons een e-mail sturen info@dierplagenshop.nl