Klachten
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vind je onderaan elke pagina op onze webshop.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees
ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)